Amazon je izgleda ipak zadovoljan Prime Dayom, kažu da stvar uopće nije bila u velikim popustima
Htjeli su ljudima što bolje predstaviti svoj Prime program i pridobiti više članova
Amazon se napokon oglasio nakon što je prošao njegov 24-satni Prime Day, u sklopu kojega su najavljivani popusti veći i od onih na popularnom Black Fridayju. Iako su korisnici na društvenim mrežama popljuvali Prime Day, do te mjere da je na Twitteru zavladao hashtag #PrimeDayFail, iz kompanije kažu kako je on bio izrazito uspješan.
During yesterday's epic travel day, I had a moment of regret for missing the @Amazon #PrimeDay sale. Reading #primedayfail tweets #BETTER
— jccraves (@JCCraves) July 17, 2015
Broj narudžbi premašio je, kažu, broj onih na prošlogodišnjem Black Fridayju, koji su mogli koristiti svi Amazonovi korisnici, ne samo članovi Prime programa. Svrha Prime Dayja nije toliko bila u ostvarivanju prihoda, već u tome da se korisnike upozna s Prime programom, koji je rezerviran za posebne članove.
@amazon #PrimeDayFail pic.twitter.com/hlv6geyhYt
— Red 9 Otaku Rider (@foxroano9T) July 17, 2015
Vjerojatno će se povećati broj članova Prime programa
Korisnici su se u sklopu Prime Dayja mogli registrirati za jednodnevno probno razdoblje Prime programa i na taj se način uvjeriti u sve blagodati koje on pruža svojim članovima.
S druge strane, Millward Brown kaže da je Amazon vjerojatno izgubio novac tijekom te jednodnevne akcije, zbog velikih popusta, ali da bi se taj gubitak u konačnici mogao isplatiti, obzirom da bi se veći broj ljudi moglo odlučiti na članstvo u Prime programu.
Njegovi članovi u prosjeku potroše 1.500 dolara godišnje, dok obični korisnici potroše oko 625 dolara godišnje. Osim toga, članovi Amazon Primea rjeđe kupuju na drugim stranicama od drugih korisnika.