Legendarna ekipa TopGeara uhvatila se startup projekta, za razvoj su dobili investiciju od 5,5 milijuna dolara

Lansiranje platforme Drivetribe je najavljeno za jesen ove godine

(From L) British presenters Richard Hammond, Jeremy Clarkson and James May are  pictured during the rehearsal of Top Gear Live at the Ziggo Dome in Amsterdam on April 26, 2013. The presenters of the BBC television program are back with their show in Amsterdam after three years. AFP PHOTO / ANP - KOEN VAN WEEL = netherlands out / AFP PHOTO / ANP / Koen van Weel
FOTO: AFP

Legendarni bivši voditelji nekad obožavane BBC-jeve automobilističke emisije TopGear Jeremy Clarkson, Richard Hammond i James May za svoj su startup projekt Drivetribe prikupili investiciju od 5,5 milijuna dolara.

Lansiranje Drivetribea najavljeno je za studeni ove godine, a platforma je zamišljena kao društvena mreža za auto i moto entuzijaste, s fokusom na video priloge u kojima će glavne zvijezde biti upravo stara ekipa TopGeara, a angažiran je i Andy Wilman, bivši izvršni producent TopGeara.

https://twitter.com/newsnowforever/status/765930650683572224

“Prepoznali smo ogromni netaknuti potencijal u sferi digitalnog automobilizma; samo na Faceboku postoji više od 400.000 fanova”, objasnio je Ernesto Schmitt, izvršni direktor projekta za Financial Times.

Monetizacija kroz nativno oglašavanje

Njihov medijski biznis fokusiran je na pametnu distribuciju videa i priča, a planiraju razvijati vlastiti sadržaj i postati hub za sadržaje koji će njihovi korisnici sami stvarati. Drugim riječima, planiraju stvarati društvenu intekraciju auto moto entuzijasta.

“Za monetizaciju nemamo namjeru ganjati tradicionalne modele s online oglasima, Umjesto toga, ciljamo na nativno oglašavanje ili brendirano oglašavanje. Na sličan način na koji to radi Vice Media”, objasnio je Schmitt za WSJ.

Ista ekipa radi emisiju za Amazon

Investicijsku rundu predvode globalni venture capital fond Breyer Capital, koji je uložio u kompanije poput Facebooka, 21st Century Fox i Marvela te europski investor Atomico. Mattias Ljungman iz Atomica kaže da im je za odluku o investiciji u startup bilo presudno to što se radi o “celebrity osnivačima koji vladaju sektorom, imaju vjernu bazu ljudi koji ih prate, ali i zbog tech talenata koje je Drivetribe privukao.”

Ekipa iza projekta Drivetribe, odnosno slavni voditeljski trojac zajedno s Wilmanom i Schmittom ista je ekipa koja je pokrenula nezavisnu produkcijsku kuću W. Chump and Sons i potpisala ugovor s Amazonom za snimanje televizijske serije The Grand Tour koja bi trebala početi s emitiranjem ove godine.