Medak najavljuje novi projekt: platformu za naručivanje hrane. Želi omogućiti dostavu i u malim mjestima

Ugostiteljima bi nudio bolje uvjete od trenutnih dostavnih servisa

FOTO: Sandro Lendler

Dva tjedna nakon što je otvorio RougeMarin Doma, delikatesni dućan u Petrinjskoj, chef Marin Medak najavio je novi uzbudljivi projekt. S IT tvrtkom Span, kako je prva najavila Netokracija, planira razviti nezavisnu platformu za naručivanje hrane.

Platforma bi se trebala prilično razlikovati od ovih koje već postoje na tržištu, poput Glova, Wolta i Pauze, a ugostiteljima će navodno nuditi bolje uvjete.

Medak, koji kaže kako će se ugostiteljstvo zbog svega ovoga s koronavirusom naprosto morati digitalizirati, ispričao nam je još nekoliko detalja o novom projektu.

Jeftiniji sustav

Medak nam kaže kako je cijela ideja tek u začetku te da neće biti gotovo još barem tri do četiri mjeseca. Zato su i detalji još uvijek nejasni, ali cijela stvar polako dobiva obrise. “To radimo za Nacionalnu udrugu ugostitelja. Ideja je da napravimo nezavisnu platformu koja će pokrivati cijelu Hrvatsku”, objašnjava nam.

Platforma, kaže, neće ovisiti o stranim operaterima. “Sami ćemo je moći integrirati, neovisno je li netko u malom ili velikom mjestu. Ako restoran ima svoje dostavljače, mogu funkcionirati bilo gdje”, objašnjava Medak.

Poanta je, kaže, da platforma bude jednostavna za održavanje, puno jeftinija za ugostitelje, ali i za kupce.

Pokrivat će i manje gradove

Prednost Medakove platforme je što će pokrivati i manja mjesta, dok god postoje oni koji žele dostavljati. Primjerice u manjim mjestima, poput Senja, nema Wolta, Glova ni Pauze, ali s Medakovom platformom ljudi će moći pokretati vlastite dostavne servise i pokriti područje manjeg grada.

Funkcioniranje platforme dodatno je objasnio i na primjeru Zaprešića, također mjesta manjeg od Zagreba. “Primjerice, imamo tri frenda u Zaprešiću, oni se uključe na platformu, grade svoj dostavni servis i dostavljaju svima u tom gradu”, objašnjava.

Dva paketa u ponudi

Medak kaže kako je glavna ideja da to bude jedan jeftini servis za ugostitelje koji će plaćati puno jeftinije nego što sada plaćaju dostavnim službama. “Uvodimo dva paketa, jedan bi stajao 2 posto, a drugi četiri posto, za razliku od dosadašnjih 25 ili 30 posto prihoda koje dostavni servisi uzimaju”, govori.

Medak nam kaže i da bi platforma bila hibrid web shopa i dostavnog servisa na kojem bi ljudi mogli i boostati svoje određene proizvode, odnosno u određeno doba dana ih stavljati na 30 ili 40 posto popusta. “Radi se o dosta kompleksnom proizvodu koji tek treba izrealizirati i napraviti”, kaže nam naposljetku.