Ne znate što biste s poklon-bonovima koji vam se ne sviđaju? Prodajte ih na Zeeku

Zeek je aplikacija koja nudi kupoprodaju poklon-bonova

FOTO: Facebook

Poklon-bon odlično je rješenje kad ne znate što biste nekome kupili ili niste sigurni bi li se vaš odabir poklona podudarao s odabirom osobe kojoj je taj poklon namijenjen. A koliko ste samo puta dobili neželjeni poklon-bon? Vjerujemo da ste ih prestali brojati. Međutim, konačno je došao kraj svim mukama s neželjenim poklon-bonovima.

Zeek je mobilna aplikacija, dostupna i za iOS i za Android, koja omogućava kupovinu i prodaju, da – prodaju, neželjenih poklon-bonova. Jasno, prodaju se s popustom. Ono što je važno jest da je bon još uvijek važeći. Vi dobijete novac od neželjenog dara, osoba koja ga kupi dobije ono što želi, a i Zeek uzme svoju proviziju. Svima dobro.

Dobili tri milijuna dolara ulaganja

Sjedište aplikacije nalazi se u Tel Avivu, a danas je zatvoren krug u kojemu su ostvarili tri milijuna dolara ulaganja. Izvorno je pokrenuta u Izraelu, ali se u prosincu prošle godine proširila na Veliku Britaniju i planira se i dalje širiti. Na tržištu za njih prostora ima, smatraju u Zeeku.

Izvršni direktor i suosnivač aplikacije Daniel Zelkind smatra da je širenje na Veliku Britaniju bio vrlo logičan poslovni potez. Samo tamo gotovo dvadeset posto prodanih poklon-bonova nikad ne bude iskorišteno. Gubitak je to u iznosu od 1,5 milijarde dolara za potrošače. Gubitak je to i za trgovce, koji računaju i na dodatnih četrdeset posto, koje kupci koji dođu s poklon-bonom često puta potroše.

Iskorištava potencijal publike izvan Amerike

“Zeek iskorištava ogroman potencijal ove neiskorištene publike aplikacijom jednostavnom za korištenje. Prodavatelji recikliraju neželjene bonove, nudeći ih po sniženoj cijeni, a kupci dobiju više novca za potrošiti kod svojih omiljenih brandova i dućana”, kazao je TechCrunchu Zelkind.

Glavni su konkurenti dobro financirani američki Raise, ali i eBay i druge lokalne stranice. “Zeek nudi rješenje izvan SAD-a, gdje potrošačima nedostaje rješenje ovoga problema”, kaže Zelkind. Dodao je kako kupac zapravo kupuje novčani ekvivalent vrijednosti bona i može ga potrošiti na što god želi u dućanu koji voli.