Ni reklama na Super Bowlu nije pomogla Fitbitu. Vrijednost dionice pala je na najnižu razinu ikad

Fitbit je pod pritiskom žestoke konkurencije i loše recepcije Blazea

Ni papreno plaćena marketinška kampanja koja se izvrtila na Super Bowlu nije pomogla dionici Fitbita. Najpopularnija marka self-trackera na svijetu Fitbit koji prati aktivnosti, otkucaje srca, potrošnju kalorija, spavanje i slične parametre, spada u onu skupinu tech kompanija koje u posljednje vrijeme nisu u milosti tržišta kapitala, a vrijednost dionice pala je na najnižu razinu od IPO-a.

https://www.youtube.com/watch?v=A23EirDEhHw

Cijene dionica Fitbita pale su za 8,5 posto, na najnižu razinu od izlaska tvrtke na burzu sredinom 2015. godine kada je vrijednost dionice iznosila 20 dolara, a samo pola godine kasnije, dionicom se trguje za 14 dolara.

Osim toga, analitičar Daniel Amir iz investicijske kuće Ladenburg Thalmann je napomenuo za CNN Money da tržište i investitori nisu bili previše impresionirani lansiranjem trackera Blaze, predstavljenog na CES-u u Las Vegasu prošloga mjeseca.

Fitbit Blaze
AFP

Loše kotiranje na burzi objašnjava se time što je na tržištu trackera zavladala potpuna ludnica i žestoka konkurecija koja čine kompanije poput Garmina, Under Armoura, kineskog Huaweija i Applea.

Mnogi se pitaju slijedi li proizvođaču nosivih gadgeta sudbina GoProa, izvrsnog primjera kompanije za koju je tržište, nakon početnog hajpa i globalnog uspjeha, procijenilo da se radi o precijenjenom IPO-u i gadgetu koji se s vremenom na tržištu pozicionirao tek kao nišni proizvod.