Spotify se dogovorio sa ZAMP-om i to znači da bi uskoro stvarno mogao doći u Hrvatsku

ZAMP je na službenim stranicama objavio da su potpisali ugovor sa Spotifyjem

FOTO: DON EMMERT/AFP

HDS ZAMP na svojim je službenim stranicama objavio da su tijekom rujna potpisali ugovor sa Spotifyjem, najpopularnijim svjetskim servisom za streaming glazbe. Potpisivanje ovog ugovora, zapravo, znači da će se hrvatski izvođači moći pojavljivati na Spotifyju i njime su službeno stvoreni uvjeti da konačno uđu na hrvatsko tržište. Spotify je, inače, dostupan u svim zemljama Europske unije osim u Hrvatskoj i Sloveniji.

Međutim, to ne znači da će se Spotify automatski pojaviti u Hrvatskoj. “Potpisom ugovora o izravnom licenciranju prava stvoreni su i preduvjeti za dolazak Spotifyja na hrvatsko tržište, no to ne ovisi o nama. Točan datum dostupnosti servisa za Hrvatsku još nam nije poznat jer to ovisi o tehničkim detaljima i poslovnoj odluci samog servisa”, napisao je u objavi Nenad Marčec, glavni direktor HDS ZAMP-a.

Pregovori počeli još 2014. godine

ZAMP je još 2014. godine izašao s prvim najavama o mogućem dolasku Spotifyja na hrvatsko tržište. Tada su u Cannesu počeli službeni pregovor s predstavnicima Spotifyja, koji su očito trajali do sada. Hrvatski glazbenici će potpisivanjem ovog ugovora biti ravnopravni s drugim svjetskim izvođačima, odnosno, moći će zarađivati kad ljudi budu na Spotifyju slušali njihovu glazbu.

Spotify će se, ako ili kada se službeno pojavi na našem tržištu, pridružiti Google Play Musicu i Deezeru, kao treća opcija za streaming glazbe. Od većih streaming servisa, na hrvatskom bi tržištu onda nedostajao još samo Apple Music, o čijem dolasku se za sada niti ne priča. Na Spotifyju se inače nudi više od 40 milijuna pjesama, a prisutan je u 65 zemalja svijeta. Zanimljivo je također da se na Spotifyju već sada nalazi veliki broj hrvatskih izvođača.