Nekad je nužno odabrati stranu

Spotify konačno stigao u Hrvatsku

Pretplate kreću od 5,99 eura mjesečno, a dostupan je i probni period od mjesec dana

This illustration picture taken on July 24, 2019 in Paris shows the logo of the Swedish music streaming application Spotify on the screen of a tablet. (Photo by Martin BUREAU / AFP)
FOTO: AFP

Najveća globalna platforma za streaming glazbe, Spotify, konačno je od sutra službeno dostupan u Hrvatskoj. Početkom ovoga tjedna pričalo se da će Spotify biti dostupan od srijede, 15. srpnja, a sada je došla i službena potvrda. U vrijeme pisanja ovog članka, aktivna je bila stranica za registraciju i aktivaciju premium usluge, a dostupne su i aplikacije za Android i iOS uređaje, stoga možemo zaključiti da je Spotify ipak došao dan ranije.

Cijena Spotifya u Hrvatskoj kreće od 5,99 eura za jednog korisnika, a dostupan je i probni period od mjesec dana. Pretplata za dvoje korisnika iznosi 7,99 eura mjesečno, a obiteljski paket za šestoro ljudi stoji 9,99 eura mjesečno. Osim Hrvatske, Spotify je od sada i u Albaniji, Rusiji, Bjelorusiji, Bosni i Hercegovini, Kazahstanu, Kosovu, Moldaviji, Crnoj Gori, Sjevernoj Makedoniji, Srbiji, Sloveniji i Ukrajini.

Cijene u regiji su jeftinije

Zanimljivo je pak da su cijene u Hrvatskoj i Sloveniji identične, dok su drugdje u regiji jeftinije. Tako je cijena za jednog korisnika 4,99 eura, dva korisnika 6,49 eura, a za obiteljski paket 7,99 eura u ostalim zemljama regije poput Srbije, BiH, Crne Gore, Sjeverne Makedonije, Albanije i Kosova. No, dostupna je i freemium usluga, koja je besplatna uz povremene reklame i ograničeni broj preskakanja pjesama u sat vremena.

Spotify broji preko 130 milijuna korisnika, a ovim novim prošrenjem od sada je dostupan u 92 zemlje svijeta. U Hrvatsku je stigao gotovo dvije godine nakon što je njegov dolazak najavio ZAMP i konačno dostupan u Hrvatskoj. O službenom dolasku se sve intenzivnije priča od te 2018. godine, kada se oglasio ZAMP koji je tvrdio kako je sve dogovoreno sa švedskom kompanijom. Međutim, ta ZAMP-ova objava ubrzo je nestala sa službenih stranica.

S posebnim ponosom su i iz ZAMP-a najavili dolazak Spotifyja. “Dolaskom Spotifyja konačno je i u Hrvatskoj pokrivena digitalna ponuda glazbe, kako cjelokupnog svjetskog repertoara, tako i kataloga domaćih autora i glazbenika. Ugovor sa švedskim servisom potpisali smo još u listopadu 2018. te smo, zajedno s hrvatskim fanovima glazbe, nestrpljivo čekali njihov dolazak na naše tržište koji je, kako vidimo, ovisio isključivo o njihovoj poslovnoj politici. Uz postojeće Deezer, Apple Music i YouTube Music, sada više zaista ne nedostaje kvalitetne i legalne ponude glazbe, na zadovoljstvo ljubitelja glazbe, ali i onih koji tu glazbu stvaraju”, izjavio je Nenad Marčec, glavni direktor HDS ZAMPa ovim povodom.