U ovih pet godina Telegram je osvojio svjetske nagrade i priznanja. Na ova smo najponosniji

Nekoliko godina zaredom nalazimo se na Reutersovoj listi najutjecajnijih medija

U prvih pet godina postojanja, Telegram je osvojio nekoliko važnih svjetskih nagrada i priznanja, a ovo je selekcija nekih na koje smo zbilja ponosni.

1. Reutersova lista najutjecajnijih medija

Već nekoliko godina zaredom, Telegram se nalazi na Reutersovom popisu deset najutjecajnijih digitalnih medija u Hrvatskoj. Najmlađi smo na toj listi, odnosno jedini medij na listi uglednog Reutersa, pokrenut u posljednjih pet godina.

2. Najefikasnija kampanja na svijetu

Telegramova kampanja proglašena je najefikasnijom na svijetu; na dodjeli važnih svjetskih nagrada za native marketing u Berlinu, serijal Naše mi najbolje paše, nastao u suradnji s Kauflandom i agencijom Zoo, osvojio je prvu nagradu u kategoriji najefikasnijih kampanja. Telegram je te godine u Berlinu ukupno osvojio 3 zlata i 3 bronce.

Osim nagrade za efikasnost, Telegramova kampanja osvojila je zlato u kategoriji aktivacije korisnika, koja mjeri učinak native kampanja na ponašanje potrošača, zlato u kategoriji najboljih infografika, te bronce za najkreativniju kampanju godine, najbolju YouTube kampanju i najbolji serijal sponzoriranih članaka. Među nominiranim kampanjama našli su se marketinški projekti medija kao što su Bloomberg, The New York Times, Forbes, Bonnier, Atlantic, Schibsted i drugi. Nagradu za najbolje native kampanje na svijetu dodjeljuje Native Advertising Institute, neovisna strukovna organizacija sa sjedištem u Copenhagenu.

3. Nagrada Mixx na Danima komunikacije

Ista kampanja osvojila je i nagradu Mixx, 2019. godine na Danima Komunikacija u Rovinju. Kampanju Naše mi najbolje paše, produciranu u suradnji s Kauflandom i agencijom Zoo, vidjelo je gotovo dva milijuna korisnika, s 471 tisuću klikova i 1,9 milijuna pregleda na YouTubeu.

4. Najbolji videoserijal na svijetu

Na nagradama za native marketing u Berlinu 2018. godine, Telegram je osvojio svoje prvo međunarodno priznanje – nagradu za najbolji sponzorirani videoserijal na svijetu. Serijal What’s Next nastao je u suradnji s Hrvatskim Telekomom, a nagradu je osvojio među bogatom svjetskom konkurencijom medija kao što su The Boston Globe, The New York Times, Bild i drugi.

Više od 2,5 milijuna korisnika vidjelo je What’s Next, epizode videoserijala pogledane su gotovo 650 tisuća puta, a protagonisti serijala završili su u mnogim hrvatskim medijima. U akciju What’s Next uključili su se uspješni poduzetnici, umjetnici i novinari poput Nenada Bakića, Romana Bolkovića, Viktora Marohnića i Nevija Marasovića.

Te smo godine dobili još jednu nagradu – Projekt Upoznaj me osvojio je srebrnu nagradu u kategoriji najboljih integriranih strateških kampanja, ispred uglednog The Washington Posta. Nastala je u suradnji s partnerom Carlsberg za njihov novi proizvod, pivo Panonska. Članke i video sadržaje iz serijala Upoznaj me ukupno je vidjelo preko 2 milijuna korisnika, a kampanja je bila istaknuto inovativna radi kombiniranja digitalnih kanala komunikacije, s fizičkim nastupom na gradskim ulicama.