Siječanjska akcija u Teatru &TD: Pogledajte najbolje predstave po sniženim cijenama

Bit će prikazano 11 naslova u čak 24 izvedbe

Jubilarno 10. izdanje Siječanjske akcije, kazališne revije Teatra &TD koja isporučuje najnovije, aktualne, očuvane i tek nadolazeće naslove, održat će se od 9. siječnja do 11. veljače u zagrebačkom Studentskom centru.

Gledatelji će tako po sniženim cijenama moći pogledati one predstave koje su propustili, ili koje žele opet odgledati, a na repertoaru su, između ostalih, kultni &TD-ovi naslovi poput predstave “Mrzim istinu!” Olivera Frljića, kao i prošlosezonske uspješnice poput predstava “Gard” Dražena Krešića i Filipa Rutića ili “Visibabe” Lane Barić i Sanje Milardović.

Većina predstava u Polukružnoj dvorani

Zbog obnove Velike dvorane Teatra &TD – temeljem mišljenja ovlaštenog inženjera građevine utvrđeno je da ta dvorana zgrade kazališta nije sigurna – većina predstava igrat će u Polukružnoj dvorani, ali i u drugim prostorima Studentskog centra, poput Kina SC i MM centra. Predstavu “Gard” publika će, pak, moći pogledati u Centru za kulturu Trešnjevka, tzv. CEKATE-u.

Jedinstvena cijena ulaznica za predstave je 4 eura, a mogu se kupiti na ulaznice.hr, na njihovim prodajnim mjestima te na blagajni &TD-a koja trenutno radi od 11 do 13 sati, dok od 9. siječnja slijedi uobičajeno radno vrijeme (11:00 do 13:00, te dva sata prije početka predstave). Podsjećamo, zbog obnove većeg dijela Teatra &TD, blagajna kazališta izmještena je u blagajnu Kina SC, nekoliko metara dalje od &TD-a. Do blagajne Kina SC može se doći kroz glavni ulaz u kino.

11 naslova u 24 izvedbe

Siječanjska akcija 2024. nudi 11 kazališnih naslova u ukupno 24 izvedbe: V. Hribar: “Hiromi”; I. Martinić: “Drama o Mirjani i ovima oko nje”; V. Jovanović/P. Pleše: “Mala zabava”; D. Krešić/F. Rutić: “Gard”; O. Frljić: “Mrzim istinu!”; L. Barić/S. Milardović: “Visibaba”; V. Lež/D. i K. Krešić: “Ubu Ovo Ono”; T. Zajec: “Franz”; F. Šovagović: “Žena popularnog pokojnika”; I. S. Turgenjev: “Mjesec dana na selu” i R. Vilčnik rokgre: “Tarzan”.

Više informacija o predstavama i raspored izvedbi potražite na web stranicama kazališta.