Kako, osim plaće, motivirati zaposlenike? Assist Digital ima odgovor

Kako bi mogli razumjeti potrebe svojih kolega, Ivana je naglasila kako je razgovor ključan

Složit ćemo se da je posao (ili bi trebao biti), više od radnoga mjesta – to je prilika da iskoristite svoj potencijal, razvijate vještine i znanja te iskoristite mogućnosti koje vam organizacija nudi. Iako poslodavci često ističu organizacijsku kulturu i vrijednosti, stvarno stanje radne atmosfere već ćete uočiti prolazeći kroz hodnik. Visoko na ljestvici prioriteta zaposlenika nalazi se i ravnoteža privatnog i poslovnog života jer ne želimo živjeti da bismo radili, nego obrnuto. Stručnjaci ističu kako razvijena organizacijska kultura pozitivno utječe na moral, zadovoljstvo i angažman zaposlenika jednako kao i na stavove, vrijednosti i predanost tvrtki u kojoj rade. Stoga se danas često postavlja pitanje – kako kompenziramo naše vrijeme, rad i trud na poslu, prepoznaju li poslodavci naše zalaganje i osjećamo li se cijenjeno?

Unatoč užurbanom tempu života te manevriranju između razvoja karijera, ostvarivanja poslovnih ambicija, tu je i obiteljska uloga, odnosno sve ono što smo mi izvan radnoga vremena. Ako zapostavimo tu važnu komponentu iz životne jednadžbe, ne ostvarujemo svoj potencijal, dugoročno postajemo nezadovoljni, rastreseni, a vrlo često i sagorijevamo.

Teamleaderica Ivana Vukas iz Assist Digitala – tvrtke za upravljanje korisničkim iskustvom s uredima u Rijeci i Zagrebu, koja je uvrštena na talijansku ljestvicu najboljih poslodavaca s preko 400 zaposlenika samo u Hrvatskoj, otkrila nam je kako nove generacije zaposlenika imaju veća očekivanja od organizacije u odnosu na prijašnje generacije, te podrazumijeva da je za zadovoljstvo u timu potreban na prvom mjestu otvoren i profesionalan odnos i jasna komunikacija, ali i brojne konkretne pogodnosti koje se kod njih kontinuirano razvijaju kako bi privukli, ali i zadržali talente, Ivana ističe:

„Mlađi kolege rade na pametniji, a ne na teži način što ne čudi s obzirom na to da su prve generacije koje su odrasle uz potpunu podršku tehnologije. Bitna su im postignuća, brzi rezultati, fleksibilni su i lakše mijenjaju posao u odnosu na prijašnje naraštaje kojima su bile bitnije stabilnost i sigurnost radnog mjesta. Stoga smo se i mi morali razvijati i prilagoditi potrebama našeg tima…“.

Naša sugovornica s nama je podijelila kako potiču i razvijaju brojne inicijative i aktivnosti kojima doprinose razvoju zdrave organizacijske kulture, ali i stvaranju ugodnog radnog okruženja. Od Coaching on the spot do Best pratice sharing, stalnim radionicama i edukacijama nadopunjuju znanje zaposlenika. One to One sastanci dokaz su individualnog pristupa, a pokušavaju kroz Care Meeting i pružiti potporu nakon dužeg izbivanja s posla. Pomno prate rad kolega kako bi se osjećali kao važan dio tima.

Ivana ne daje mjesta slučajnostima, stoga uz pomoć kolegica organizira česte proslave, druženja i tematske partyje pa su njihovi timovi obilježili Dan Harryja Pottera, Dan Star Warsa, Svjetski dan banana i brojne druge u kojima su uvijek uživali, a članovi tima s osmijehom dolazili na posao. Kako bi mogle razumjeti potrebe svojih kolega, Ivana je naglasila kako je razgovor ključan, a dodatni motivatori su razumijevanje i osjećaj slobode zatražiti savjet ili drugo mišljenje, što sve utječe na pozitivno i toplo okruženje. Remote work i fleksibilno radno vrijeme im omogućava balans privatnog i poslovnog života, a nagrađivanje rada i truda svakog zaposlenika samo su dodatna potvrda kako je kod njih zaista na prvom mjestu zaposlenik.

Teamleaderica shvaća koliko su za motivaciju bitne doza smijeha, opuštenosti i kako već mali izlazak iz rutine može razbiti svakodnevicu te kreirati drugačiju energiju:

„U svim našim aktivnostima i organizaciji najboljih pauza, kolege su uvijek uživali te s osmijehom dolazili na posao. Da bi mogla razumjeti potrebe svojih kolega, moj tim s njima puno razgovara, sluša njihova iskustva, želje i potrebe kako bi se svi članovi osjećali podržano te vjeruje da je pozitivno i toplo okruženje dodatni motivator za napredak. Naša sugovnornica nadalje otkriva:

„Male stvari čine razliku – u našim toaletima kreirali smo mini-wellness oazu postavljanjem najbitnijih higijenskih potrepština koje nam često zatrebaju “u nuždi”: dezodoranse, higijenske uloške, micelarnu otopinu, blazinice… Nadalje, nije tajna da ljubav ide kroz želudac pa smo odlučili iskoristiti to „pogonsko gorivo“ kao neki oblik comfort fooda, koji ujedno služi i kao sredstvo povezivanja. Hrana ima tu moć, stoga je u našim uredima ne nedostaje😊…“.

Zdrava i razvijena organizacijska kultura omogućuje zaposlenicama zadržati povjerenje, prihvaćanje novih ideja, dok se prepreke vide kao izazov. U Assist Digitalu zaposlenici imaju priliku i ostvarivati svoje profesionalne ciljeve te pokrenuti rast karijere unutar godine dana nakon zaposlenja, što je prilično brzo!

Kliknite na otvorene pozicije i postanite dio Assist Digital ekipe! ;)