Tri tvrtke natječu se za održavanje weba koronavirus.hr. Najjeftinija je mala firma iz Čakovca: 'Izgubit ćemo samo ako sve ponište'

Mladi šef kompanije objašnjava da na posao s Vladom ne gleda kao na priliku za obogaćivanje, već kao na odličnu referencu

Nakon što je stranicu koronavirus.hr prije više od godinu dana za Vladu pokrenula, a potom i održavala, tvrtka Media Val, kojoj je za taj posao bez natječaja isplaćeno više od milijun kuna, Ministarstvo zdravstva nedavno je konačno raspisalo natječaj. Ovaj put za održavanje stranice. Konkretno, za “usluge hostinga (smještaja), održavanja, administriranja i ažuriranja stranice”.

Kako javlja Lider, na natječaj koji je trajao do 26. travnja prijavile su se samo tri kompanije. Najskuplju ponudu dao je spomenuti Media Val, koji je taj posao dosad obavljao bez natječaja i zbog kojeg sada cijelu stvar provjerava Uskok. Za nastavak održavanja traže 1,4 milijuna kuna. Drugi je riječki Prospekt koji je svoje usluge procijenio na 814 tisuća kuna, a treći je Zajednica ponuditelja LM Komunikacije. Oni traže najmanje; 662 tisuće kuna.Odluka tko je dobio posao još uvijek se čeka.

Bitno im je da imaju posao

Lider je stoga razgovarao s najjeftinijim ponuđačem, osnivačem LM Komunikacija iz Čakovca, Nikolom Budišom. Kako kaže, na ovaj posao s Vladom ne gleda kao na priliku za obogaćivanje, već kao na odličnu referencu. Ipak, cijena koju su ponudili je, smatra, skroz realna.

“Mi smo mala tvrtka iz provincije, imamo godišnji promet do dva milijuna kuna, ali imamo stručne ljude i nudimo cjelokupnu uslugu na cijelom svom području, moglo bi se reći da do Zagreba nemamo konkurencije”, rekao je Budiša u čijoj je tvrtki stalno zaposleno šest ljudi, a s vanjskim suradnicima ih je 15.

“Nama nije bitno da se obogatimo, nego da imamo konstantan posao i likvidnost. Mi smo mlada firma, meni je 34 godine, a prosjek nam je 27 godina. Ne možemo dopustiti da na tom tenderu pogriješimo jer nam svaka eventualna greška koju napravimo u koracima može rezultirati time da se više nemamo prilike javljanja na natječaj. Na neke se projekte isplati ići s nižom cijenom. Takvi projekti savršeni su nam za referencu i za dokazivanje kako bismo danas-sutra došli do većih klijenata”, objašnjava za Lider.

‘Možemo izgubiti samo ako se natječaj poništi’

Tvrdi da apsolutno zadovoljavaju uvjete te kako se “ne bi ni prijavili da ih ne zadovoljavaju sto posto”. A zašto su išli s najnižom cijenom?

“Mi nismo mogli znati kakve će cijene ponuditi drugi, a očekivali smo i da će biti između 15 i 20 ponuditelja, u tim slučajevima cijena često pada za pedeset posto. Moram priznati da smo bili jako iznenađeni kad smo vidjeli da nas je ponudu poslalo samo troje”, kaže Budiša.

Opisuje kako nisu morali snižavati cijene usluge, nego su uštedjeli na PDV-u jer su u zajednici ponuditelji s obrtom koji nije u sustavu PDV-a i nema pravo na pretporez. “Ponudili smo cijenu usluge od 560.000 kuna neto, što je oko 40.000 kuna na mjesečnoj razini. To je po mom mišljenju realna cijena”, kaže Budiša. Napominje: “ovaj tender možemo izgubiti samo ako se poništi”.