Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telegram.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Novi uspjeh čuvene hrvatske birokracije. Državna firma s 450 ljudi od 2016. nije u stanju maknuti upozorenja da se gradi most

Fotografija s vrlo prometne državne cesti D34 još je jedan kompliment briljatnim Hrvatskim cestama

ZADNJA IZMJENA: lis. 31, 2018

Hrvatske ceste već više od dvije godine nakon završetka mosta na Dravi, sastavnog dijela autoceste A5 (Slavonika), nisu u stanju ukloniti prometne znakove i oznake koje vozače upozoravaju na pojačani oprez zbog gradilišta. Iako je gradnja velebnog mosta na Dravi završena još u rujnu 2016., na državnoj cesti D34 (Osijek – Slatina), kod mjesta Petrijevci, s koje se skretalo na bivše gradilište, i dalje, s obje stane kolnika, stoje znakovi koji vozače upozoravaju na moguću kolonu zaustavljenih vozila pred ulazom u gradilište.

Tu je i tabla na kojoj piše: ”Gradilište mosta na rijeci Dravi, Autocesta A5”. Ta autocesta, dio je međunarodnog koridora nazvanog 5c, a kada bude dovršena dionica u Hrvatskoj (dio kroz Baranju, od sagrađenog mosta do granicom s Mađarskom kod Belog Manastira upravo se radi) i ona u BiH, povezivat će Budimpeštu s Pločama na Jadranu.

Hrvatske ceste imaju više od 450 radnika

Most je dovršen u rujnu 2016. godine PIXSELL

– Ovdje već dvije godine ne prolaze kamioni i građevinski strojevi koji su radili na izgradnji mosta, a zašto table i dalje stoje, ne znamo – kaže nam stanar kuće neposredno uz ulaz na bivše gradilište. Riječ je o vrlo prometnoj državnoj cesti D34, koja je dio Podravske magistrale, od Osijeka do Slatine.

Hrvatske ceste u stopostotnom su državnom vlasništvu, predsjednik uprave je Osječanin Josip Škorić (HDZ), a tvrtka je prošle godine u prosjeku zapošljavala više od 450 radnika. No, očito ih nema dovoljno jer ni nakon dvije godine od završetka mosta na Dravi, još stoje table s upozorenjima na gradilište.

Nedavno smo pisali kako je Hrvatskim cestama trebalo duže od desetljeća da shvate kako više ne postoji država koja se zove Srbija i Crna Gora, jer su na prometnim znakovima na cestama u hrvatskom Podunavlju, uz naziv mjesta na srbijanskoj strani granice (Bogojevo, Apatin) stajale oznake SCG. Tek kada smo o tome pisali, stavili su ispravne oznake SRB, jer nekadašnja oznaka bivše države (SCG), više ne postoji, kao što ne postoji ni državna zajednica Srbije i Crne Gore.

Više s weba