Modna vijest

Megapopularna Balenciaga x Adidas kolekcija stigla je u Zagreb. Evo gdje je kupiti

U zagrebački Maria Store stigla je Balenciaga x Adidas kolekcija i to s velikim dijelom komada koji su online već rasprodani

U svibnju prošle godine kuća Balenciaga priredila je svoju prvu reviju izvan Pariza, na njujorškom Wall Streetu. Na njoj je prikazana kolekcija u sklopu nje predstavljeni su i komadi iz jedne od najočekivanijih suradnji prošle godine, one s Adidasom. Kolekcija je odmah stekla veliku popularnost među publikom diljem svijeta, a sada je stigla i u Hrvatsku. Komadi iz muške i ženske kolekcije dostupni su u zagrebačkom Maria Storeu što je sjajna vijest s obzirom na to da je velik dio komada online već potpuno rasprodan.

Balenciaga Resort 2023.

Balenciaga je globalno trenutačno poprilično skrivena od javnosti jer se još uvijek oporavljaju od skandala koji ih je snašao u studenom prošle godine. Do toga je došlo nakon što su objavili blagdansku kampanju u kojoj su zaštitna lica bila djeca odjevena u Balenciaga odjeću, koja nose njihove torbe u obliku medvjedića odjevenih u različite bondage setove. To je već bilo dovoljno da se publika uznemiri, a onda su oni pažljivijeg oka na fotografijama iz drugog dijela kampanje na kojima su zaštitna lica bile Bella Hadid, Isabelle Huppert i Nicole Kidman, spazili dokumente među kojima je bila i presuda američkog Vrhovnog suda kojom je potvrđen zakon koji kriminalizira slike seksualnog zlostavljanja djece, a u kojoj su izneseni različiti šokantni detalji slučaja U.S. v. Williams. Iz Balenciage su se za sve ispričali, povukli kampanju i izjavili da su dokumenti i drugi slični detalji na fotografije dodani bez njihovog znanja od strane vanjske kreativne tvrtke koju su angažirali i s kojom su trenutačno u sudskom sporu.

Balenciaga Adidas TripleS tenisice

Do sada im je ipak išlo jako dobro kad je prodaja u pitanju. Otkad je Demna stigao u brend, Balenciaga iz kvartala u kvartal raste, osim manjeg pada prodaje tijekom pandemijske 2020. što su iskusili svi brendovi. Brend je 2021. imao promet od gotovo 1,2 milijardi eura (i dobit od 222 milijuna eura) dok je 2020. on iznosio 826 milijuna (dobit je bila ‘samo’ 66 milijuna eura), a 2019. 927 milijuna eura. I prošle godine taj se strmoglavi rast nastavio te je zabilježen rast od 32 posto u prvoj polovici godine, prenosi CPP Luxury.

No, u posljednjem kvartalu 2022. godine taj je rast naglo zaustavljen zahvaljujući lošoj procjeni u pripremi blagdanske kampanje. Ipak, očekujemo da će se Demna u veljači na Tjednu mode u Parizu vratiti sa spremnim odgovorom i još većom prodajom u nastavku ove godine.