Veliki uspjeh za domaću agenciju Degordian: Otvaraju svoj prvi ured u Americi

Ured će biti smješten u New Yorku, centru najnaprednijeg svjetskog digitalnog tržišta

Agencija Degordian, jedna od vodećih na hrvatskom tržištu, napravila je velik korak i otvara ured u New Yorku, najvećem tržištu za digitalne proizvode na svijetu. Degordianu to nije prvi ured izvan Hrvatske, budući da imaju urede još u Beogradu i Mostaru, no ovo je prvi ured koji su otvorili izvan granica Europe. Inače, Degordian je agencija koja se bavi digitalnim marketingom i produkcijom, poput izrade kampanja i sadržaja za digitalne platforme poput Facebooka i Instagrama, te employer brandingom i e-commercom.

Degordian je već neko vrijeme prisutan na američkom tržištu, a u posljednjih godinu dana internacionalni prihod im je skočio za 180 posto. Iz agencije nam kažu kako je američko tržište, kada je riječ o digitalu, daleko najnaprednije na svijetu. Najveće kompanije, najveći i najkompleksniji projekti su upravo tamo. Budući da je New York središte tog američkog digitalnog tržišta, sasvim je i logično da je Degordian upravo tamo odlučio otvoriti svoj prvi američki ured. Ipak, kažu da je to centar digitalnog svijeta, a oni žele biti dio njega.

New Yorku nedostaje agencija

Digital, digitalizacija i transformacija su, kažu nam, trenutno goruće teme u svijetu, no istovremeno nedostaje znanja, ljudi, ali i agencija. Premda je to problem u Hrvatskoj i u regiji, isti problem je znatno izraženiji u SAD-u. Upravo tu Degordian vidi svoju veliku priliku na američkom tržištu.

Unatoč tome što je New York najnaprednije svjetsko tržište s ogromnim potrebama, postoji samo desetak velikih i ozbiljnih agencija, i to je apsolutno nedovoljno kako bi se zadovoljile potrebe tako velikog tržišta. Preostale agencije koje tamo posluju su daleko manje, a i generalno imaju premalo ljudi, preuzak spektar usluga i nedovoljno iskustva. Agencijama i teško pada uopće zadržati ljude. Najčešće ili imaju top tim koji ih nerijetko napusti, ili imaju slabiji tim koji samim time isporučuje slabiju kvalitetu.

Iz Degordiana smatraju kako američkom tržištu mogu ponuditi nešto sasvim drugačije. Imaju 120 zaposlenih, dok sa sestrinskim kompanijama imaju 250 zaposlenih. Uz to, agencija je šest puta dobila nagradu Najbolji poslodavac. Smatraju kako imaju daleko bolji pristup talentu, bolji i snažniji tim, ali i snažnije usluge i top kvalitetu. Iz Degordiana kažu da im je kao kompaniji vrlo bitna i kultura učenja, pa su ove godine ponovno uveli svoj program besplatnih edukacija s područja marketinga, Detangled.

Kreću s razvojem poslovanja u Americi

Ideja iza otvaranja ureda u New Yorku je stvaranje nove nulte točke, odnosno, ishodišta za američko tržište. Degordian kreće s business development timom kojem će fokus biti razvoj partnerstva, prodajne mreže, networkinga i ono što je na koncu najbitnije – mreže klijenata. Plan je graditi bazu klijenata u New Yorku, ali i generalno na području Amerike. Sadržaj za klijente bi se trebao u potpunosti, ili barem gotovo u potpunosti, producirati i dalje u Adriatic regiji, budući da Degordian smatra kako ovdje može osigurati vrhunski tim koji može graditi i realizirati vrhunske globalne projekte.

Njujorški ured vodit će Swany Velázquez, koja je do sada radila u nizu investicijskih i nekretninskih tvrtki u New Yorku i Mexico Cityju. Velázquez će ujedno biti i izvršna direktorica za sjevernoameričko tržište. “Degordian pratim već nekoliko godina. Uvijek me fascinirala Degordianova kultura, talent, tim i kvaliteta. Koliko god sam već godinama prisutna na US tržištu, ne znam kada sam zadnji puta vidjela tako nešto. Mislim da Degordian ima ogroman potencijal kako u NYC, tako i na svjetskoj razini. Jako se veselim novim počecima. Ono što je napravljeno u Hrvatskoj, želimo ponoviti u NYC-u”, rekla je Velázquez.

Swany Velázquez

Ackermann i Velázquez upoznali su se slučajno

Velázquez i jedan od osnivača Degordiana, glavni izvršni direktor (CEO) Daniel Ackermann, upoznali su se sasvim slučajno na jednoj konferenciji u Atlanti prije sedam godina. Ostali su u kontaktu, a nedavno su pokrenuli priču oko partnerstva.

“Kada smo nastali 2009. godine, bila je najgora recesija. Kompanije su dijelile otkaze, vladao je ogroman negativizam i depresija. Nastali smo upravo tada i prkosili tome. Zapošljavali smo, osvajali nagrade Najbolji poslodavac i širili se internacionalno. Od tada, uvijek smo pokušavali pomicati svoje granice i biti inspiracija drugima. Otvaranje ureda u NYC je primjer toga. Ovo nam je velik korak, hrabar korak, no definitivno nova stranica naše knjige koja će nam još mnogo toga otvoriti”, rekao nam je Ackermann.