U suradnji s
Hrvatski Telekom

Dobra vijest za korisnike Magente 1: odnedavno mogu u svakom trenutku znati status aktivacije svojih usluga

Prvi HT-ov D&A squad počeo je raditi početkom listopada i već je lansirao svoje prvo rješenje za korisnike

Biti brži, učinkovitiji, transparentniji uz maksimalnu simplifikaciju procesa i poboljšanje korisničkog iskustva fokus je našeg najvećeg teleoperatera HT-a. Korisnici žele jednostavne procese te personalizirane informacije bilo kada, bilo gdje. Upravo stoga HT je pokrenuo projekt “Digital&agile” (D&A), koji je usmjeren na digitalizaciju i pojednostavljenje korisničkog puta te uvođenje novog, agilnog načina rada u kompaniju. Faze korisničkog puta poput kupnje i aktivacije, korištenja usluge, plaćanja i korisničke podrške izuzetno su kompleksne i nužno ih treba učiniti jednostavnijima.

To je i zadatak kros-funkcionalnih timova (squadova) koji uključuju stručnjake iz cijele kompanije – iz tehnike, iz područja orijentiranih na korisničko iskustvo, programere… Squadovi su odgovorni za razvoj i isporuku finalnog i potpuno funkcionalnog rješenja i imaju autonomiju u donošenju i provedbi odluka, u skladu sa strategijom i smjernicama kompanije. Koncept rada squadova temelji se na Scrum metodologiji i načelu “minimalno održivog proizvoda (MVP)” te se svako rješenje koje oni razviju testira na stvarnim korisnicima HT-a svaka dva tjedna. Temeljem reakcija korisnika i njihovih povratnih informacija rješenja se konstantno unapređuju.

Nezaboravno HT putovanje

Prvi HT-ov D&A squad (kros-funkcionalan tim) počeo je aktivno raditi početkom listopada i već je lansirao na tržište svoj prvi MVP fokusiran na digitalizaciju onboarding faze korisničkog puta. Od prošlog tjedna svi novi privatni korisnici Magente 1 usluge mogu u svakom trenutku putem digitalnog rješenja dobiti informaciju o statusu aktivacije svoje usluge.

Product owner Ivan Bimbi kaže da je razvoj ovog rješenja bilo nezaboravno putovanje u kojem su HT-ovi korisnici bili pravi suputnici. “Redovito smo testirali prototipe ovog rješenja s našim korisnicima i slušali njihovu povratnu informaciju. Razvili smo rješenje koje je jednostavno i transparentno te zadovoljava onu minimalnu korisničku potrebu – transparentnost informacije o statusu aktivacije usluge koju su kupili. Naravno, ovo je samo početak, squad i dalje punom parom radi na pojednostavljenju ove faze korisničkog puta i uvođenju novih digitalnih funkcionalnosti”, kaže Ivan Bimbi.

Od jednog squada do D&A Tribea

U međuvremenu je prvotni tim narastao s jednog squada na nekoliko njih, postao D&A Tribe – odnosno skup squadova koje povezuje zajednička tema te sada broji više od 40-ak stručnjaka koji marljivo rade na poboljšavanju korisničkog iskustva. “Korisnik je u našem fokusu, a sva naša rješenja se baziraju na njihovoj povratnoj informaciji”, kaže Ana Zovko, direktorica D&A projekta i D&A Tribe Leada.

“No, osim fokusa na korisnika, ovaj projekt uvodi i novi, agilni način rada u kompaniju te stvara okruženje u kojem talenti žele raditi. Samim time što stručnjaci iz raznih dijelova kompanije sjede zajedno, rušimo silosne barijere i postajemo mnogo brži. Zaposlenici su produktivni i zadovoljni, a nova kultura se ne nameće, ona se jednostavno sama razvija – zaposlenici preuzimaju odgovornost i ostvaruju dobre rezultate, ali i putem griješe i uče na svojim pogreškama”, kaže Ana Zovko.