Pred nama je novo izdanje Good Game Liftoffa, jednog od najbitnijih startup natjecanja u Hrvatskoj

Good Game Nikole Stolnika najboljem startupu će dati bespovratnih 14 tisuća eura za razvoj posla

FOTO: Vjekoslav Skledar

Uskoro kreće novo izdanje Good Game Liftoffa, jednog od najvažnijih startup natječaja u Hrvatskoj. Pobjednik će ove godine dobiti 14.000 eura za pokretanje svoje ideje, a najbolju ideju birat će poduzetnici i investitori u stručnom žiriju. Inače, Good Game Liftoff organizira kompanija Good Game Global Nikole Stolnika, koja uz ovo startup natjecanje organizira i B2B gaming natjecanje Good Game, na kojem je ove godine sudjelovao i Telegram.

Natjecanje će se održati u Algebra LAB-u 4. prosinca, a prijave su otvorene do 15. studenog. Ovogodišnje prijave ne moraju biti samo iz Hrvatske, budući da se natjecanje otvara za regiju. Tako će se za deset mjesta u natjecanju boriti i timovi iz Srbije, Slovenije i Makedonije.

These are our last year's Liftoff winners Mundus 🚀They are currently developing their winning idea – a smart board game…

Gepostet von Good Game Global am Sonntag, 3. November 2019

Uzeli su u obzir hrpu feedbacka

Žiri ove godine broji pet članova. Prvi je Damir Đurović, CEO Reboota koji organizira sajam Reboot InfoGamer na Zagrebačkom Velesajmu, jedan od najvećih gaming sajmova u Europi. Uz njega, u žiriju je i Angelka Peeva Laurencic, managing director marketinške agencije Image PR, koja svoje sjedište ima u Amsterdamu. O najboljoj ideji odlučivat će i Josipa Majić, CEO i osnivačica kompanije Tacit, koja se od 2013. godine bavi razvojem biometrijskih tehnologija, Darko Dujić, CEO i osnivač slovenskog portala Ceneje.si, te Kristina Janković iz Serbian Games Associationa.

Uz širenje na regiju, organizatori su uveli i dobnu granicu natjecatelja – 30 godina. Tvrde da su time povećali kvalitetu i izvedivost samih poduzetničkih ideja, te da ustvari potiču sve više mladih na pokretanje vlastitih ideja. Povećanje dobne granice bio je jedan od glavnih feedbackova prošle godine.

Osim povećanja dobne granice, jedan od češćih feedbackova za žiri je bio da unatoč kvaliteti i primjenjivosti ideja, nedostaje skalabilnost projekta. Ovogodišnji žiri će stoga i skalabilnost ideje postaviti visoko na listi kriterija za pobjedu. Ideja bi dakle trebala biti primjenjiva ne samo na razini Hrvatske i regije, već bi trebala biti perspektivna i na globalnom tržištu.

Bez sitnih slova i kupovina udjela

Prošle godine su na Good Game Liftoffu pobijedili srednjoškolci iz Pete Gimnazije i studenti s FER-a sa svojim projektom Mundus. Kako smo ustanovili u intervjuu s njima, dečki su iznimno ambiciozni i spremni za stvaranje ozbiljnog hita. U nedavnom BrutzCastu Good Game Showa, jedan od članova tima Mundus Filip Hercig, otkrio je da su uspjeli dodatno unaprijediti svoj proizvod, te ga istestirali u još nekoliko škola. Osvojili su i nekoliko drugih natjecanja.

Kao i prošle godine novac za startupove prikupljen je na Good Game natjecanju, no ovoga puta ne samo u Zagrebu. Naime, Good Game je ove godine snažno rastao pa se proširio na regiju. Tako se uz najveće natjecanje u Zagrebu, Good Game održao u Beogradu i Skopju, a Good Game u Ljubljani će se održati 22. studenog, par tjedana prije Good Game Liftoffa.

Kao i do sada, postoji jedno bitno pravilo natjecanja. Ako pobjednik Good Game Liftoffa uspije u razvoju i dođe do milijun eura tržišne vrijednosti, mora isti iznos donirati nekom novom projektu, što zvuči kao odlična ideja. Drugih pravila poput skrivenih formi, sitnih slova i kupovine udjela nema, a sredstva su uistinu bespovratna.